Sista dagen på biggans.

Confused.
Min morgon började inte allt för bra, var på dåligt humör men det blev bättre när jag hade fått lite frukost i magen. Så alltså 09.15 duscha sedan följde allt bara på, smink,kläder osv. Sista dagen idag på praon, känns faktiskt inte bra! Skulle vilja börja jobba nu, som bagare.. Bra arbetstider och kul att pyssla med kakor.
Domhär har jag gjort idag! och det är bara lite utav mycket alltså. Har gjort smörgåstårtor också, sjukt många var det. Ännu mer bulldeg som är så jädra stor, sån stor maskin skulle man ha hemma som knådade bulldegenalltså.. 
Här har jag och bagaren Mikaela stått tillsammans i tre dagar nu. Mycket roligt. 
( Åker till v-sång sen,växjö imorgon,och hem igen efter det. På söndag är det hockey i olofström!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0