svåra dagar, ja förfan..

''jag kommer må bättre om bara mamma o jag flyttar''
''jag kommer må bättre av att dricka sprit''
''jag kommer må bättre om alla bara ge fan i att prata med mig''
''jag kommer må bättre om jag bara får komma bort ifrån tingsryd''
''jag kommer må bättre om jag får en diagnos''
''jag kommer må bättre om jag pratar ut''
''jag kommer må bättre efter bup''
''jag kommer må bättre om jag slipper gå i skolan''
''jag kommer må bättre om jag lever ensam''
''jag kommer må bättre om pappa slutar dricka''


jag kan rabbla upp hur mycket som helst, som jag sagt under alla dessa helvetes år som en förvirrad ungdom. Mådde jag bättre av att dricka sprit, flytta,leva ensam,prata med någon,va hemma ifrån skolan?
nej, men jag skulle verkligen vilja att det var så enkelt.
Jag kommer inte sluta tro att jag kommer må bra när jag säger sådana saker. Så nu säger jag.
'' jag kommer må bra bara jag och min pappa bryter ''kontakten'' med varann''
''jag kommer må bra bara jag och min ena syster bryter kontaken med varann''
jag har min mamma och jeff, jag klarar mig på det, jag behöver fan inte folk som bara gör mitt liv svårare än vad det redan är. Jag behöver folk som kan få det att kännas lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0